Het mooie weer komt eraan en dat merken wij gelijk weer in de belangstelling voor onze producten.
De sportverenigingen nemen even pauze en de evenementen gaan bijna overal van start en dat merken wij
gelijk in het soort bestellingen.
Na de zgn crisis zie je dat men weer vertrouwen krijgt in de economie en weer dingen durft te gaan organiseren.
Sponsors durven ook weer wat te investeren en dat zie je vooral terug bij de aanvragen die wij krijgen.
Een heel mooie was Tour du Als waar wij wielrenshirts hebben bedrukt met allerlei sponsoren die dit goede doel
voor de spierziekte ALS steunen.
Ook heeft het Rode Kruis zich bij ons gemeld voor een opdracht van polo’s en dekens voor een tv commercial ,waar
wij natuurlijk naar uitkijken om de door ons geleverde kleding op tv te zien!
Wij worden veel benaderd met allerlei aanvragen voor sponsoring maar kunnen niet aan alles gehoor geven.
Vaak bieden wij dan de artikelen aan tegen de kostprijs waardoor we toch een beetje mee sponsoren, zonder dat wij een vermelding van onze naam terug verwachten.
Uiteraard kijken wij wel voor welk doel het is en we moeten wel het idee hebben dat we bijdragen aan iets goeds wat wij vinden horen bij het ondernemen.
Aan dit soort aanvragen kan je zien dat het inderdaad wat beter gaat met de economie, hoewel men wel kritischer en prijsbewuster is geworden ook wat betreft sponsoren.
Wat ook opvalt is de interessebvan veelal jonge mensen die een eigen kledinglijn willen gaan opstarten, vol met creatieve ideen.
Vaak verbazen wij ons over de mooie ontwerpen die zeker niet zouden misstaan bij de gevsetigde grote kleding merken, vaak zijn ze zelfs leuker!
De koers van de dollar heeft er voor gezorgd dat de promotiekleding en bedrukkingsmaterialen fors omhoog zijn gegaan , dus de tijden van enorme stuntprijzen aanbieden zijn over de hele linie voorbij maar zullen wanneer deze dollar weer daalt vanzelf weer terugkomen!